Кошик
174 відгуків
БудМаркет "МІЙ ДІМ"
+380505552350
+380
67
332-24-49
+380
44
209-75-24
  • picture 1
  • picture 2
  • picture 3
  • 1
  • 2
  • 3

Продукція Karcher /Німеччина/

Ми постійно працюємо над створенням нових рішень – захоплено і з повною віддачею сил

Альфред Керхер – творець і підприємець

Альфред Керхер був одним з представників численної вюртемберзький плеяди підприємців-новаторів, породжених настанням епохи індустріалізації. Його ім'я по праву стоїть в одному списку з іменами Роберта Боша, Готліба Даймлера і Фердинанда фон Цепеліна. Він завжди з великим ентузіазмом працював над втіленням у життя своїх ідей. Закінчивши в 1924 р. Вище технічне училище Штутгарта, 23-річний інженер приступив до роботи в представництві підприємства свого батька, що перетворився потім його зусиллями в проектно-конструкторське бюро. У 1935 р. Альфред Керхер організував у Бад Канштаті власну фірму з виробництва нагрівального обладнання, зокрема, спроектованої і запатентованою їм электрозакалочной соляної ванни для промислової термічної обробки сталей і легких сплавів.

В 1939 р. відбувся переїзд в Вінненден, де і по сей день знаходиться головний офіс сімейного підприємства. До того часу до продукції додалася апаратура для попереднього підігріву авіаційних моторів і обігріву кабін. Після закінчення Другої світової війни компанія сконцентрувала свої сили на виробництві виробів господарського призначення: різних печей, візків, причепів для тракторів і т. п.

Початок виробництва збиральної техніки

У 1950 р. Альфред Керхер здійснив справжній прорив в області технологій чищення, розробивши перший в Європі апарат високого тиску з підігрівом води DS 350. Технологія нагріву води виявилася настільки досконалою, що вона до цих пір використовується при виробництві водонагрівачів для апаратів високого тиску.

На жаль, талановитому винахіднику не судилося дожити до глобального тріумфу його ідей. Альфред Керхер помер 17 вересня 1959 р. у 58-річному віці. Але його справу продовжила вдова Ірена Керхер, яка очолювала компанію впродовж трьох наступних десятиліть. Компанія Kärcher і сьогодні залишається сімейним підприємством, відповідальність за яке несуть нащадки Альфреда Керхера – Йоханнес Керхер і Сюзанна Циммерман фон Зифарт.

Вихід на міжнародний ринок

В 1962 р. у Франції була заснована перша іноземна дочірня компанія Kärcher, а за нею й дочірні компанії в Австрії і Швейцарії. З тих пір компанія послідовно розширює свою присутність у різних регіонах світу. У 1975 р. був відкритий завод Kärcher в Бразилії, а за десять наступних років було засноване вже 16 дочірніх збутових компаній, в т .ч. у Північній Америці, Африці та Австралії. У 2012 р. компанія Kärcher була представлена власними дочірніми підрозділами в 57 країнах, а частка обороту за межами Німеччини досягла 85 %. Для безперебійного обслуговування клієнтів на всіх континентах в даний час функціонують близько 50.000 торгових і сервісних пунктів у більш ніж 190 країнах світу.

Інновації – головний фактор зростання

По закінченні етапу диверсифікації в 1974 р. компанія Kärcher сконцентрувалася на випуску обладнання для чищення високим тиском. Одночасно відбулася зміна колірного оформлення апаратів: на зміну синього кольору прийшов став тепер всесвітньо відомим фірмовий жовтий колір техніки Kärcher. У 1980 р. компанія приступила до розширення спектру продукції. Спочатку було впроваджено обладнання для очищення будівель і транспортних засобів, а потім асортимент був послідовно доповнено пилососами вологого і сухого прибирання, подметальными та підлогомийні машини, мийними установками для легкових автомобілів, пароочистителями, миючими засобами та обладнанням для водопідготовки.

Віхою в історії розвитку компанії стало створення у 1984 р. першого переносного апарату високого тиску HD 555 profi, що дозволило їй вийти на споживчий ринок. В 1993 р. відбулося розширення лінійки побутової техніки – з тих пір Kärcher випускає, зокрема, пароочищувачі і пилососи для прибирання в приватних будинках і квартирах. У 2003 р. було запроваджено перший у світі автономний робот-пилосос RoboCleaner RC 3000, а в 2007 р. компанія вийшла на принципово новий для неї ринок садової техніки, приступивши до виробництва зрошувальних і дренажних насосів, насосів для будинкового водопостачання, а також великого асортименту приладдя для поливу.

Цілий ряд нових рішень був створений за ці роки і в сфері професійного обладнання. У 1986 р. компанією Kärcher була впроваджена революційна технологія циліндричних щіток для підлогомийно-всмоктувальних машин, а в 1995 р. з'явилася "грязьова фреза" – роторне сопло, вдвічі збільшує продуктивність збирання апаратами високого тиску. Постійно підвищувалась ефективність збору пилу професійними пилососами вологого і сухого прибирання – зокрема, в 2007 р. на ринок були випущені моделі з інноваційною системою очистки фільтра TACT. Стимулом до створення нових технологій ставали і міжнародні проекти по очищенню пам'ятників архітектури – наприклад, для реставрації 284 травертинових колон на площі Святого Петра в Римі був розроблений спеціальний метод струменевого абразивної обробки, який дозволив ефективно очистити поверхні загальною площею 25.000 м². З 2009 р. виробляються апарати надвисокого тиску (до 2500 бар), що забезпечують не тільки ефективну очистку, але і рішення завдань ремонту фасадів (наприклад, шерохования бетону або оголення арматури). У тому ж році були виведені на ринок багатофункціональна підмітально-прибиральна машина комунального призначення та проточні диспенсери для підготовки високоякісної питної води.

Kärcher – лідер світового ринку

В 2014 році оборот найбільшого виробника збиральної техніки досяг рекордної позначки 2,12 млрд євро, а кількість реалізованих одиниць техніки склало 12,72 млн шт.

Інновації знову стали одним з найважливіших чинників зростання: 90 % реалізованих продуктів Kärcher були розроблені не більше 5 років тому. У 2014 році компанія подала 58 патентних заявок – більше, ніж коли-небудь раніше, – і вивела на ринок понад 120 нових продуктів.

Unternehmensgeschichte
Unternehmensgeschichte
Unternehmensgeschichte