Кошик
903 відгуків
БудМаркет "МІЙ ДІМ"
+380 (67) 332-24-49
+380 (44) 209-75-24

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка перевізником Нова Пошта здійснюється на наступний після повного оформлення замовлення день. Доставлений до відділення отримувача товар зберігається 4 дні, враховуючи дня прибуття. На 5-й день замовлення повертається відправнику. У випадку, якщо замовник не забравши доставлений товар у вказаний термін, він зобов'язується відшкодувати відправнику вартість доставки товару в обидві сторони. Підтвердження замовлення покупцем означає, що він ознайомлений та погоджується на умови, правила, тарифи, способи доставки та оплати вибраного ним перевізника.
  • DeliveryВідвантаження товарів даним перевізником здійснюється на наступний робочий день з моменту отримання оплати. Підтвердження замовлення покупцем означає, що він ознайомлений та погоджується на умови, правила, тарифи, способи доставки та оплати вибраного ним перевізника.
  • УкрпоштаУВАГА! Ми не відправляємо через "Укрпошту" замовлення зі способом оплати "ПромОплата" та "Оплата при отриманні". Вказані способи оплати доступні лише для перевізника "Нова Пошта". Підтвердження замовлення покупцем означає, що він ознайомлений та погоджується на умови, правила, тарифи, способи доставки та оплати вибраного ним перевізника.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата можлива лише при відправленні замовлення перевізником "Нова Пошта". Доставка іншими перевізниками лише на умовах передоплати. Пром-оплата не застосовується при замовленні великогабаритних товарів, будівельних сумішей, цвяхів, сантехнічної кераміки, душових кабін/боксів, ванн тощо. Деталі уточнюйте у менеджера. УВАГА! Перш ніж оплачувати, уточніть наявність товару у менеджера, адже вибраний вами товар може вже бути заброньований/проданий попередньому замовнику але не списаний по системі. Даний вид оплати тимчасово неможливий для деяких південно-східних регіонів України!
  • Післяплата
  • Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб та ФОП)Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним чином: після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, яку Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку.
  • Оплата при отриманні товару (*доступно лише для Нової Пошти)*Послуга доступна лише перевізником Нова Пошта. Покупець оплачує комісію транспортної компанії за послугу зворотної доставки грошових коштів (2% + 20грн. від суми). Магазин має право відмовитися відправляти товар післяплатою. Відправлення післяплатою тільки на відділення перевізника. Адресної доставки немає."Оплата при отриманні товару" не застосовується при замовленні великогабаритних товарів, будівельних сумішей, цвяхів, сантехнічної кераміки, душових кабін/боксів, ванн тощо. Деталі уточнюйте у менеджера. УВАГА! Даний вид оплати тимчасово неможливий для південно-східних регіонів України!

Гарантія:

Ми не продаємо підробок! Ми торгуємо тільки оригінальною продукцією з гарантією від виробника! На товари в інтернет магазині Будмаркет "МІЙ ДІМ" надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання за відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 120 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служити гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину БудМаркет "МІЙ ДІМ" і чек на товар. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайті на гарантійному талоні або запитайте у нас, і ми з радістю повідомимо Вам їх координати.

Увага:

Ми не працюємо за системою самовивозу, оскільки наші склади знаходяться за межами міста, відправка замовлень може здійснюватись з інших регіонів України. У разі необхідності, деталі уточнюйте у менеджера.

Підтвердження замовлення покупцем означає, що він погоджується на умови, викладені на даному сайті, щодо технічних, фізико-хімічних та інших характеристик замовленого товару, способу доставки, оплати, гарантійних зобов'язань, тощо. Факт оплати покупцем замовлення являється підтвердженням даного замовлення та повну згоду з умовами викладеними на даному сайті.

Доставлений перевізником до відділення отримувача товар, що зберігається на складі перевізника 4 дні, враховуючи дня прибуття товару. На 5-й день замовлення повертається відправнику.
У випадку, якщо замовник не забравши доставлений товар у вказаний термін, він зобов'язується відшкодувати відправнику вартість доставки товару в обидві сторони.

УВАГА!

*ПромОплата та оплата при отриманні товару (наложенный платёж) можливі лише при доставці перевізником Нова Пошта та не поширюється на об'ємні товари, керамічні вироби, душові кабіни, гідробокси, товари під замовлення, товари тяжкої будівельної групи, тощо. Деталі уточнюйте у менеджера сайту.

** Великогабаритний товар відвантажується лише після повної передоплати вартості товару або подвійної оплати вартості доставки замовленого товару з врахуванням додаткових послуг (якщо є можливість визначити повну вартість послуг перевізника);
*** У разі відмови в отриманні замовленого товару на умовах післяоплати, покупець зобов'язується оплатити вартість доставки у обидві сторін.

Товар за гуртовими та акційними цінами а також з додатковими знижками і зі статусом "Під замовлення" відпускається лише за передоплатою в.

Будівельні матеріали, великогабаритні товари та товари великою вагою відпускається лише за передоплатою в.
Вартість товару "під замовлення" необхідно уточнювати у нашого менеджера.

Менеджер сайту вправі відмовити у відвантаженні товару на умовах післяоплати замовникам з негативною історією відзовів про нього.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner